onsdag 19 november 2008

Kungarna från Broadway


Det känns som det var länge sen jag la in en dagsfärsk egen bild.
Den här på Rasmus är tagen för bara någon timma sen.
Jag får ett mail från min kompis Kalle, han har fått in sina bilder på VU.
Åhh så roligt för honom, Grattis kompis.
Nästa vecka kommer han och hälsar på här och då nördar vi ner oss ordentligt.
Sushi, vin och med varsin dator i knät. Dessutom dyker nog Daniel upp också.
Se Kalles bilder här.
Vi brukar ju ses hemma hos Bonny ett gäng men det ser svårt ut att få till det den här gången tyvärr.
Eller så blir det senare, vi jobbar på det. Det brukar ge mer inspiration än man kan ta hand om nämligen och är det nåt man behöver nu så är det just det.
Inspiration.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror hela Moment lägger in bilder där tack vare Pieter.
Fortsätt tipsa om bra sidor, det är kanon för oss.
Sen vill jag se mer bilder av dig också.
Björn

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden