lördag 1 november 2008

Lørdag


Pavel Koubek på NA har gjort ett jobb om speedwayliv.
Du ser det här.
Han är duktig tycker jag.
2007 gjorde jag också ett reportage om Malmös speedwaylag.
Jag gjorde det med en liten plast Holga kamera.
Du kan se mitt bildspel här.
Annars ser jag att Karl-Göran Fougstedt leder tävlingen på sportshooter.
Vad roligt.
Ganska överlägset också.

Det är lördag och jag surfar runt, det är kallt och grått ute.
Fyrabarns pappan och helyllekillen Bono har visst varit ute och rumlat lite.
Men vilken fin båt han har.
Kolla också in danskarna som har något dom kallar "bombay flying club" som här gjort en grej om Bukarest undre värld.
Se det här.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Pavels jobb är ruskigt snyggt, men det är mer känsla och närvaro i dina bilder med Holgan.
/Fredrik

Lars D sa...

Tack Fredrik, vad kul att du gillar båda grejerna.
/ LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden