fredag 31 oktober 2008

Thank god, it´s friday!


Nu är det fredag igen, det är något visst med dom.
Mina döttrar föddes på dagen fredag båda två.
I morgon kommer det ingen tidning så idag är det utbildning på jobbet och ikväll fest.
Jag jobbar med en annan liten grej så jag missar lite på förmiddagen.
Såg ni att the globe and mail i Kanada har gjort en grej om en medarbetares son.
"the boy in the moon" kallar dom storyn och du ser den i flera kapitel här.
2006 var jag i Ukraina på ett barnhem för barn med downs syndrom.
Du ser ett bildspel jag gjorde från det här.
Min vän Kalle är i Afrika men jag har inte hört något från honom. Värre är det med Johan, den andre som är i Afrika.
Han skickar rapporter som både skrämmer och gläder mig på samma gång.
OM allt går vägen så är det min tur att fara till Afrika till våren, vi får se.
Blir det så kan du ju passa på att läsa om den resan här, när och om den blir av.
Nu säger jag bara, trevlig helg på er alla.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden