söndag 30 november 2008

Master Class


Det finns något som heter Nordic Master Class. Vi snackade lite om det härom kvällen också. Ingen visste särskilt mycket.
Kalle var sur att han inte hade chansen ens.
- Men finns det ålderskrav sa vi.
Ingen visste. Det vi förstod var att vi andra också var chanslösa.
Ryktet säger att Lars Lindqvist, Casper Hedberg, Moa Karloberg och Linda Forsell är Sveriges bidrag och att det är Per Lindström, Hasse Persson och Lasse Fahlén som tar ut gruppen.
Men varför är det så hemligt, har någon koll på det?
Vad gäller och varför liksom, vem mer än dom får något ut av det, kan dom dela med sig på en bildbar eller något annat?
I Norge får man veta lite mer nu på tisdag. Kolla här.
Här får jag stryk av Bonny i squash. Men jag har större "överkropp" än honom, dessutom slog jag honom sist.
Röjder tog bilden och honom slog jag, låt oss kalla det LÄTT!

5 kommentarer:

Lars D sa...

Som pfk.se redan skrev i början av juni 2008.

http://www.pfk.se/pfk/index.php?option=com_content&task=view&id=138&Itemid=88


Jag hänger inte med alltså.
/ LarsD

Anonym sa...

Det tycker jag att du gör.
Detta undrar jag också mycket om.
Linda

Daniel Nilsson sa...

Sqaush? Den nya fotograf-flugan!

Any time boy... any time!

Anonym sa...

Kan du inte bara fråga Lindström - det är väl inget konstigt?

Lars D sa...

Hej JM
Ja, tänk att just kommunikation kan vara så svårt.
Suck.
Han jobbar ju på samma ställe som mig.
/ LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden