onsdag 9 januari 2008

Bonny Håkansson


Foto: Bonny Håkansson
Min gode vän Bonny ställer ut på galleri kontrast. På lördag är det vernissage och jag är inte där.
Satan vad dåligt men jag får åtgärda det på annat sätt, jag vet inte hur bara.
Jag är på Berns den 7 mars när du får pris kompis. Jag missar inte en gång till nu, jag lovar.
Det känns ändå inte bra att inte kunna vara på plats. Hoppas att det går bra för dig och att ryggdunkarna är där, champagnen och senare på kvällen några svarta på väl valt ställe.
Ni som kan går dit på lördag klockan 12-16!
Killen har lagt ner på tok för mycket tid, pengar och prestationsångest för det hela.
Bilderna är dessutom bra. Köp hans bok så blir han glad, jag vet det och han behöver det.
Se hans hemsida här.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du har hjälpt honom med urvalet. Boken är lite spretig men bilderna i sig själva är mycket bra. Rätt urval och redigering bör kunna ge pris i Årets Bild. Jag håller oxå tummarna och hoppas Bonny går hela vägen, han har ju gjort det förr.
mvh
Christer Höglund

Lars D sa...

Jag har sett bilderna så mycket nu så jag börjar nästan tro att det är jag som tagit dom, haha.
Vi får se hur det går i ÅB. Jag håller tummarna för honom och många andra med, vi får se hur det går.
/ LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden