torsdag 3 januari 2008

2008

Nytt år, nya grejer.
Anna Simonsson fyller år idag. Grattis!
Årets bild ska vara inne idag och jag jobbar min första dag. Tillbaka på jobbet efter skönt jullov.
Full med tankar och ideér. I sommar har jag varit på Sydsvenskan i 15 år.
Oj, vad tiden rusar fram. Första jobbet för året, för dagen.
Lyxenkät.
Tack, vilken start! Nu gäller det att inte tappa allt det där andra, köra på och bita ihop.
I eftermiddag ska jag klippa ljud och fixa ett bildspel, reportaget kommer på söndag.
Såg ni Terje på VG i Norge som tydligen blivit skickad på en jordenruntresa och gjort ett bildspel på åtta minuter där han låter så uttråkad så det liknar ingenting.
Ta min enkät då!

2 kommentarer:

Anonym sa...

såg o hörde terjes bildspel häromdagen.
kul grej men ack så uttråkad han lät.
verkade mest vara en ren straffkommendering.
fram för fler enkäter i norsk media...

Anonym sa...

Jösses vad segt, men Terje låter så här "på riktigt". Undrar om detta bildspel har "tänkts fram" innan resan eller om det kom till efter att han kom hem igen? Är syftet med resan detta bildspel så........
mvh
Christer Höglund

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden