fredag 23 maj 2008

Fredag igen...


Åhh vad skönt nu är det fredag igen. Igår var det korvkväll och det var succé med inte mindre än 40 medlemmar som ville vara med och mysa. Idag har det varit lite småjobb och ett evigt snattrande på datorn.
Jag hade tänkt att tipsa om två fotografer. Thomas Nilsson skriver om den ena som är ny i VII gruppen. Han hann för mig men det är väl ingen tävling antar jag.
Benjamin Lowe heter han och kolla hans sida här.
Det finns en ungersk fotograf som jag också ville tipsa om men där hann tidningen Foto före.
Han heter Tamas Dezso och du hittar sidan här.
Idag skickade AP ut bilder från ett bröllop som precis skulle fixas när jordbävningen i Kina kom.
Se en bildserie här.
Sen har ju Mattias Johansson i Kalmar äntligen fått tummen ur och jobbat med ljud.
Kolla hans senaste bildspel här.
Ha en skön helg!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Och Pontus Höök hann före er båda på http://www.fotojournalistik.se/node/144

Lars D sa...

Ja, haha där ser man.
/ LarsD

Mattias Johansson sa...

Jodu, den tummen satt djupt:)
Men nu är den ute i det fria för att göra fler bildspel. I veckan kommer marantzen...

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden