måndag 1 juni 2009

Bloggen


Foto: Paul Sancya
Jag funderar på att lägga av med det här bloggandet. Jag känner mig slut på det.
Men.
Så ser jag en bild på massa svenskar som spelar hockey och så är det igång igen.
Lägger alltså inte av men känner mig trött. Trött på bilder.
Trött på tjatet.
Kolla detta också.
Inget ljud tyvärr.
Jag har en riktigt skön helg på ingång, jag ser fram emot det.
Ledig fredag, lördag, söndag, måndag och tisdag.
I morgon sitter jag i bilen hela vägen till Hässleholm.
Jag har laddat med musik såklart.
På torsdag är det vernissage och föreläsning på museet här i Malmö.
Arrangör: PFK och SFF och museet såklart.
Ta dig dit, jag kan tyvärr inte själv men ändå.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Rysligt kul att se alla dessa svenskar på isen, snart är halva laget svenskt. Det kom sig så illa att min granne kallar laget Tre Kronor istället för Detroit Red Wings.
Landar i den skånska myllan i Juli, är du hemma?
Jonas, NY

Kjell Stjernholm sa...

sluta inte. jag vill se o läsa.

:-)

kjelle

Lars W sa...

Jag har ju förstås respekt för om du är trött på att blogga, men måste berätta en sak: Den här bloggen ger så mycket! När man känner sej hängig och missförstådd, nyhetschefen är sur och redigeraren klippt bort halva bilden, ja då går man in på din blogg och får energi. Där hittar man bra bilder, bra och nyttiga länkar, och får ta del av din härliga inställning. "Det är lite så vi jobbar...." den meningen brukar jag ta med mej ut på jobb, eftersom jag inser att min blaska inte alls jobbar så. Men då börjar man tänka positivt igen, och kan ladda om!

FotoSell sa...

hej!
Lägger du ner då dör en stor del av svensk foto. Ja jag anser att du tillför så fantastiskt mycket att det vore en katastrof för alla som läser. Det är utvecklande och intressant läsning i alla genrer och saken blir ju inte sämre av att du länkar till så mycket. Jag kan tycka att en ledighet från bloggandet skulle nog vara på sin plats och någon vecka eller två skulle vi nog klara oss.
Mvh Rickard Sellman

Anonym sa...

Håller med Rickard.
Sluta för guds skull inte, den här bloggen är dagens höjdare...tycker jag

Christian Andersson sa...

Instämmer med föregående talare. Sluta inte för guds skull, om inte för hennes, så för oss fotografer som dagligen läser din blogg. Vet inte om du får höra det så ofta, men din blogg är grymt bra och inspirerande. Mvh/Christian Andersson

Mattias Johansson sa...

Jag känner som Lars W, stämmer precis.

Lars D sa...

Hej alla

Tack , vad snälla ni är, man blir rörd.
Jag stånkar vidare, jag lovar.

/ LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden