måndag 29 juni 2009

Nu åker jag hem


Då var den här resan färdig. Jag använder sista timmen här att jacka det som ska jackas.
Skönt att vara färdig med den biten när man kommer hem.
Programmet för den intresserade.
12:00 Checkar ut från hotellet
13:00 Har ankommit flygplatsen och förmodligen checkat in.
13:15 Lunch på flygplatsen
14:45 Lyfter till Zurich
16:00 Landar Zurich
17:30 Lyfter från Zurich
19:20 Landar i Köpenhamn
19:53 Tåget över bron
20:05 Taxi hem
20:15 Hemma
8 timmar och 15 minuter. Lite längre tid än till New York.
I morgon är det "vanligt" jobb igen. Jag återkommer väl på något sätt.
Eller förresten, det blir nog på detta sättet.

5 kommentarer:

Adrian shields sa...

Vad är det för bild?

/Adrian

Lars D sa...

Hej Adrian
Det är ett misslyckande kan man väl säga.
Jag hade en Ewa-marine påse med mig för jag vill trycka ner kameran under Medelhavet när de tävlande kom upp från simningen. Men just på det här knäppet är det på tok för mycket vatten som rinner på linsen vilket gör den till detta. Men det finns andra bättre tycker jag men här på bloggen kan man ju bjuda på den.
/ LarsD

Robban sa...

vad GÖTT att se dina egna bilder igen!!!
Bra grejjer!!

Lars D sa...

Tack Robban
Det är kul att "lufta" sig lite och plåta lite.
Nu ska jag hem och se till att bli färdig med lite så man kan gå vidare på något sätt, jag tror du känner igen känslan.
Ta hand om dig och lycka till på DN.

/ LarsD

Adrian shields sa...

Vad är det för tävling :)

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden