fredag 26 juni 2009

Johan Bärman


Igår kväll träffades bildredaktionen hemma hos Johan B.
Han bjöd på sommardrinkar och temat var bär som i Bärman.

Vi har inte varit bortskämda med samkväv på fritiden på bildredaktionen förr men vi har kommit igång ordentligt.
Det är roligt som bara den tycker jag och viktigt också.
Vi snackar bilder, skrattar och så har Åsa med sig man och son och han blir rädd när Johan busar med honom.
Härlig kväll såklart, mer sånt och som Thomas sa direkt.
- Det här var så trevligt så nästa torsdag öppnar jag upp mitt hem.

Va!? Man blir ju helt glad, vart är vi på väg?

Tack Johan för drink och värme. Du är en mer än skön prick du.

Brundin, AnnaB, AnnaW, Thomas, Bävman, ÅsaS, Emma, Daniel, Rufus, Henrik, Kalle, Julia och jag var där.
Tack alla, ni är sköna ni med.

1 kommentar:

Mattias Johansson sa...

I och för sig tillhör ju varken jordgubb eller annanas bärriket, men det ser ju vansinnigt gott ut iallafall...

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden