söndag 28 juni 2009

Ett inlägg i terapins tecken


Nu har jag långtråkigt som bara den.
I Nice säger du.
Ja, säger jag. Jag sitter på rummet men behöver nog komma ut lite snart.
Ta en dusch och en promenad. Jag använder bloggen som terapi istället.
Jag sitter och jobbar med ett litet projekt som jag gjorde för någon veckan sen.
Det är skönt att bli "färdig" med det också och att ha tiden.
Men är det inte så med kopiering eller shoppande att man måste vara sugen på det.
Ladda upp liksom, det är inget man gör bara för att man har tid. Om man inte måste alltså.
Nu är det ju mer ångesten om färg eller svartvitt som gäller.
Allt är alltså som vanligt kan man säga.
Nej, nu går jag ut, det är säkert roligare.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vi pustar ut efter ett hejdundrandes succékalas. I glad och nöjd, F likaså, hon och H är ute och springer i kvarteret.

En whisky i kväll. Kanske två.

Vi längtar efter dig.

/M & co.

Anonym sa...

Du är säker på att fotografera!
Jag vill se mer hela tiden och då antar jag att du kanske inte visar det bästa här på bloggen.
Stor inspiration.
Blanda färg och s/v om du känner dig osäker.
Anna

Anonym sa...

Hej Lars
Jag följer din blogg hela tiden och har så gjort länge.
Var hittar du alla dina historier och hur orkar du genomföra allt du gör?

Jag har inte loggat in mig men jag heter Magnus och bor i Uppsala.

Lars D sa...

Hej och tack.
Jag tycker ofta historien spretar om man blandar svartvitt och färg men jag kanske har fel, jag vet inte.
Får se hur jag gör.
Bästa sättet att hitta historier är att göra grejer så stöter man på dom eller så söker man på internet.
Eller läser notiser i tidningen, det är också en bra grej att hitta bildgrejer i.

/ LarsD

Saskia sa...

1a bilden var superfin!! Kram fran saskia

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden