lördag 21 april 2012

Dikten?



Den här bilden ligger på mitt skrivbord, den måste bort så jag lägger in den i det här inlägget.
Den är tagen i Brooklyn när jag var där. Förmodligen en gata varken du eller jag vill gå på när solen gått ner men det kan jag eventuellt bygga helt på fördomar, jag vet inte.
Det är mycket med det här blogger nu. Du ser ju själv.
Nu hamnar texten i mitten. 
Jag tror jag måste släppa det men det ser ju ut som dikter nu.

Jag är glad för våra praktikanter, det har jag alltid varit.
Just nu får vi rå om Sara Johari och David Neman. Det är härligt men jag har ju inte hunnit lära känna dom så bra ännu såklart och apropå praktikanter så ringde höstens praktikant mig igår.
Hon heter Anna Ekros
Roligt.

Måste jag signera den här dikten nu?



Lars Dareberg

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden