måndag 9 april 2012

Inköps/Inspirations lägret 2



Det är konstigt med New York.
Jag har varit här många gånger men jag får aldrig någon lust att fotografera just här.
Jag vill bara strosa runt. Jag har ju bara min telefon med mig och så den med film i också.

Låt mig säga att jag verkligen har klantat till det en aning.
Min tanke med att avrunda min tjänstledighet med en vecka här handlade ju mycket om att handla en del grejer.
Främst till OS i London i sommar. Lite sladdar, regnställ till kameran och lite sånt där.
När jag bokat min resa så lyckas ju BH photo passa på att ha stängt precis när jag är här.
Det har aldrig hänt faktiskt att jag lyckats pricka in det så "perfekt".
Men jag har tur, jag känner ju Pontus Höök och jag fick tag i honom så han kunde hjälpte mig innan det stängde.
Tack snälla, snälla Pontus för det och jag skriver verkligen inte detta för att du ska göra samma sak som mig.
Men det var väldigt snällt av honom. Jag har också passat på att utnyttja Thomas Nilsson med andra grejer men det återkommer jag till.
Jag och Pontus gjorde en fin överlämning idag på ett fik på 6:e avenyn.
Jag fick en stor väska med grejer och han fick ett brunt kuvert.
Ja, lite så.
Det var den shoppingen det, men det finns mer på min lista som jag fortsätter med i affärer som har öppet.
Tur.

Ska du till New York och handla kameragrejer, kolla på deras hemsida så att dom verkligen har öppet.
Bara ett tips.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden