söndag 15 april 2012

Nu är det slut...



Jag har varit lite trött på sista tiden, jag ska försöka bättre mig.
Nu har jag varit ledig i nästan 4 månader och nu är den tiden slut. Imorgon börjar jag jobba igen.
Har jag hunnit allt det där jag tänkte? Fixat allt det där som var tänkt?
Jag vet ärligt talat inte. Tiden går så himla fort och jag har verkligen kunnat landa på ett bra sätt.
Nu väntar ett nytt jobb och nya utmaningar.
Jag har som du vet om du hänger med här rest en del.
4 kontinenter.
Bilden är från New York när jag var där, ska försöka få in lite mer från den resan vad det lider.

Jag har en del bilder att fortfarande dra fram och hur ska jag hinna det nu när det kommer fyllas på med nya jobb.
Vanliga uppdrag, det var länge sedan.
Det känns både spännande och roligt och lite nervöst.
Allt har ju höjts några snäpp sedan jag plåtade känns det som.

Det tokiga i min återkomst är att jag börjar med att vara ledig och det är jag ju van med nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skall bli så fint att ha dig tillbaka,få ha dig i hörnan.Har saknat dina tokiga historier och din glädje.
Kramen

Lars D sa...

Tack vännen.
Vi ses i veckan och tar fart där vi slutade tycker jag.
kramen kungen,
LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden