söndag 8 april 2012

Inköps/Inspirations lägret

Nu har det varit lite dåligt med bloggandet ett tag.
Jag har varit upptagen, jag gör annat än bloggar.

Just nu är jag på mitt inköpsläger i New York.
Jag har hela tiden tänkt att jag ska runda av med just detta på min tjänstledighet.

Visst, här rusar allt på som det ska. Jag har film i kameran så inga bloggbilder här inte.
Bruce Springsteen gjorde en slags gästspelning där jag var i Tribeca.
Prince hade en efterfest som inte gick av för hackor, men han skulle hela tiden berätta för mig att han heter något annat.

Jag missade Lisa Thanner från GP. Så är det ofta med den här staden.
Folk kommer och går. Jag är alltid en dag för sent eller åker en dag för tidigt.
Det hör liksom till.

Jag har spelat öl-pingpong med några lirare från Philadelphia.
Jag vann till sist med 6-0 tror jag det blev.
Jag hade 6 öl kvar och dom noll. Ja, du hör ju.

Annars är allt som vanligt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det skall bli fint fint, när jag ser dig längst in i hörnan igen.Saknar dig bästa vännen.

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden