fredag 22 mars 2013

Fredag i Trollhättan...

Vilken fredag.
Jag kör över en bro, inte den vanliga och hämtar fina Jonas Lindkvist.
Min GPS, tar oss en mycket märklig och liten väg till Trollhättan.
Vi fnissar och myser i bilen.
Kommer till Trollhättan.

Vi kollar in våra bilder som hänger på gågatan och sen går vi och kollar på våra utställningar.
När vi ändå är där i sporthallen passar vi på att träna.
Det är en bra fredag helt enkelt.

En snabb rapport från herrbastun.
3 finar sitter på översta britsen och jag trycker mig ner mellan två av dom.
Ingen väger under 130kg (jo, jag gör ju det) men dom andra alltså.
Det är finska som gäller och det är mycket vatten på aggregatet som gäller.
Mycket vatten.
Jag tror dom svär på finska.
Jag ger upp efter ett tag.

Vid skåpen lyckas jag krossa mina braiga Sony-hörlurar.
Ingen bra start alltså.

Nu väntar middag och sen föreläsning.
Hoppas du har en fin kväll du också.




1 kommentar:

Anonym sa...

Ha så härligt. Extravaganza till finnarna.

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden