torsdag 14 mars 2013

Pingis


Wow, jag får ett sms, eller snarare ett mms från Trollhättan.
Såhär ser det ut på stan i Trollhättan med min bild uppe i himlen.
Tänk om hon, pingisspelerskan visste det.
Tänk om jag visste det när jag tog OS-bussen till den där arenan och smög runt och tog lite bilder.
Pingis, Tyngdlyftning och vad det var just den dagen.

På lördag kickar det igång och nästa vecka är det som sagt förr Årets Bild.
Det blir mycket bomull nästa vecka.
Visste du dessutom att Peter Claesson föreläser i Borås nästa torsdag.
Bomull.

Jag har ett gig i Växjö på skärtorsdagen och igår fick jag ett till i veckan efter uppe i Luleå.
Avståndsmässigt är det lika långt som till Milano, vad det nu har med något att göra.
Det blir fint att få komma upp dit och träffa fotograferna.

Idag åker tyvärr Kalle Melander hem till Gotland igen och det har varit fint att ha honom hemma.
Bomull också.

2 kommentarer:

Peter sa...

Vad händer i Växjö på Skärtorsdagen?

Lars D sa...

Då har SmålandsPosten inspirationsdaf och jag är inbjuden som, ja som inspiratör helt enkelt:-)
Blir fint.
/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden