måndag 4 augusti 2014

M-90




Men det går i full fart just nu trots att det är semester.

Tåget från Karlstad i söndags morse till Stockholm för ett snabbt möte med fina, fina Jonas Lindkvist på Fotografiska för att spika några punkter inför workshopen.
Vi sprang igenom Salgado för att hinnande nästa tåg till Västerås för vidare snabb färd norröver i Västmanland.
På morgonen hann jag sy några snabba påsar som jag kan ha sladdar, laddare eller vad jag vill i.
Du som hängt med längre tid på den här bloggen vet min "sypassion".

Nu ligger skogsbrandslukten tät över bygden och snart är det vidare mot Gävle.
Full fart alltså.

Hade tänkt hinna med en date med Ulf Berglund också men jag stör inte honom just nu mitt i branden.
Hoppas allt går bra bara.

Nu ska jag fortsätta med workshopen.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden