fredag 15 augusti 2014

M som i majblomma!

Jaha, tillbaka i den såkallade vardagen igen.

Kommer hem från en enorm Sverige-turné med många fina möten med vänner och släkt.
Det är som att ruskas om lite att få allt i ordning igen och ställa om.
Läser Journalisten om fotografens roll just nu och tänker, "finns det antideppressiva" utan recept.
Ge mig ett gäng åtminstone så kanske det livar upp.
Satan så deppigt det är.

I veckan får vi på Sydsvenskan dessutom reda på ungefär vilka 160-180 som får lämna sina tjänster.

Jag har bläddrat genom alla tidningar och tycker verkligen att Anna Wahlgren lyft sig och haft en bra sommar.
Kul.

Min sista semesterdag ska jag försöka få till ett litet eget projekt som jag funderat på ett tag nu.
Ska bli roligt, jag känner mig sugen även om de där milen jag måste köra känns sådär.
Återkommer med med om det.

Nästa helg är det Landskrona-foto-festival och det blir kul.

Men om du av någon anledning saknat lite mer inlägg än sista veckan så kan du nu vänta dig lite mer.
Men just nu ska jag packa ihop det sista för en väldigt tidig morgon väntar.

Hörs!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden