onsdag 11 mars 2015

Fog it up!

Det har varit en tuff dag på många sätt , men den rundas av på ett fint sätt.

Jag blir glad av att se hur Henrik Schyffert och Johan Rheborg blir bättre på att fotografera.
Visst, säkert med en del hjälp men ändå.
Riktigt fint ikväll och du ser deras avsnitt här.

Ett namn som susar förbi är en av mina, kanske inte helt givna favoriter Gregory Crewdson.
Jag såg om den här direkt, även om den finns som en längre version som jag letat efter på DVD.
Se detta och imponeras av ljuset, av scenerna och fantasin.
Grym!
På det han gör, det är ju inte dokumentärt direkt men allt behöver ju inte vara det för att inspirera.
Eller hur?



Imorgon väntar en tidig morgon för rörliga bilder.
Jag känner för det och vid simskolans bassängkant ikväll kom det bara sådär några nya idéer.
Nu ska det förverkligas, sökas och fixas.

Den här är ett bra "utro" och en bra beskrivning av dagen också.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden