onsdag 9 september 2015

Tango!


Idag vill jag bjuda på en bild från Finland.
Jag och Ulf Törnberg var där i tre nätter och gjorde ett reportage om tangofestivalen i Seinäjoki.
Det var en härlig helg på många sätt och det dansades tango överallt.

Men idag är det onsdag och jag bockar av på listan.
Det känns fint.

Jag ser att det finns många olika varianter på kvinnan som fäller några flyktingar.
Hon gör mer alltså. Sparkar på små barn också.

Såg dokumentären "flykten från IS" och jag tycker du ska se den du med.
Otäck och vidrig på många sätt. Du ser den här.
Se denna också när du är igång.

Vilken portabel hårddisk är det som gäller nu förresten?
Min börjar bli full och kanske ska jag köpa en ny.
Köp, köp.

Leta bil idag också.
Tråkigare än så blir det inte.

Men vi hörs, eller hur?

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden