torsdag 24 september 2015

Untold


Det rullar på i full fart och jag går mot en fin helg som väntar.
Väldigt många möten just nu och idag har jag träffat fina kollegor på flera olika projekt.
Det är fint.

Imorgon ska jag intervjua Per Broman på Scandinavian Photo här i Malmö inför publik alltså.
På eftermiddagen och sen kör jag direkt norrut.

Idag kom nog hösten ändå när jag precis nu slog mig ner framför brasan med Steve McCurrys bok "Untold".
Gillar det.
Efter det här inlägget så fortsätter jag med det.

Anders Hansson visar sin nya fina Leica.
Blir sugen såklart, men behöver jag...

Nu när jag summerar dagen har jag ju hunnit träffa massor med folk och knutit upp några roliga grejer.
Måste njuta lite i det, inte bara rusa vidare.

Ikväll är det stora fotobokskvällen i Göteborg, undrar hur det går?

Bilden är från söndagens Europe-konsert.
Jag måste producera mer, inte mötas för mycket.
Balansen...ja den där balansen.

Ska jag ha en julkalender i år?

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden