tisdag 28 februari 2012

100

Jag har ju på något jobbigt sätt satt upp att skriva 100 inlägg i månaden.
Varför vet jag inte och frågan är om jag måste mot mig själv hålla mig till det.
Hur som.

Detta är just inlägg 100 i februari månad.

I senaste tidningen FOTO har jag ett uppslag med tips och trix om sportfotografi.
Jag skrev det i Sydney så är du riktigt inbiten bloggläsare så var det just det jag gjorde där en kväll.
Jag tipsade senare läsarna på Fotosidan om några tips men det dög inte där och några kommentarer gick ut på att det inte var mycket till tips.
Eller så var det deras rubrik som gjorde förväntningarna lite för höga kanske.
Roligt med amatörer som ibland tycks tro att vi proffs sitter med några supertips som löser allting för dom.
Hårt arbete, det är det som gäller.
Köp tidningen och läs du också.

Jag får ett väldigt fint mail från ekonomichefen.
Boken är i hamn rent ekonomiskt vilket var lite av målet med den.
Superkul alltså.

Annars lunkar ledigheten på kan jag säga.
Det är fint.

Mors.

3 kommentarer:

jonas Gustavsson sa...

Hårt arbete, det e precis vad som behövs.

Anonym sa...

100 inlägg passar oss blogg-läsar-nördar perfekt:-)
Längtar till OS....
mvh Rickard "Liseberg" Sellman

Lars D sa...

Hårt arbete som sagt...

Haha, Rickard, vi får se hur många inlägg det blir där.
Många förmodligen:-)

/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden