lördag 4 februari 2012

Lördag



Då var det lördag igen och solen skiner.
Det är kallt över hela Sverige.
Jag pratar med min kompis Tobbe och han rapporterar -35 från Västerbotten.
Har haft en bloggkris kan man säga i veckan.
Har inte pallat.
Har inte känt lusten.

Jag såg dock Elin Berges utställning som är i Malmö just nu på galleri Format.
Jag bjuder på en telefonbild från utställningen.

Min kompis Frennesson på jobbet har alltid mobbat mig för att jag är snål och inte betalar för Spotify.
Nu är det gjort, jag betalar.
Vad har hänt?
Reklamen är kvar och alla mina spellistor är borta och dessutom ser jag vad alla andra lyssnar på via det där förbannade facebook. Jag bryr mig verkligen inte om vad dom lyssnar på.
Lyckat.
Nej.
Men allt detta för 99 kr i månaden.

Kan detta vara en bra dag att "jacka" mina bilder från Australien?

Vi hade möte i PFK södra och stämde av Årets Bild.
Shit vad mina fina styrelsekompisar har jobbat. Det kommer bli hur fint som helst här nere.
Anmäl dig du också och kom på banketten.
Sen ska det andra rulla på också och vi kommer snart gå ut med en kallelse till årsmöte.

Ha en fin lördag.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden