onsdag 24 september 2014

"Lilllördag"


Det snurrar på rätt bra nu känns det som.

Jag hann se Assurs film igår innan jag släckte lampan.
Tuff att ta in såklart.

Min favoritpenna är borta.
Borta?!
Vem fan tappar bort en penna liksom?

Jag får ett gig i Lund nästa vecka.
Kul.
Jag ska prata bild och ljud och rörligt.
Det blir roligt.

Jag träffar lönekonsulter som är intagna på företaget för att se om ledningen tagit rätt beslut.
Jag är lite spänd inför det, men allt går bra.

Jag äter lunch med Ola Torkelsson.
Sushi, vi tar alltid det när vi har lunchdate.

Bilden på Inez till det här inlägget tog jag igår. 
Handbollstjej.

Nu ska jag skriva en liten text till tidningen också (papperet alltså).

Jag ser de här tipsen av David Alan Harvey.
Läs här du också.

Ikväll tänker jag se Anton Corbijns senaste film "a most wanted man".
Jag vet redan nu att det blir fint.

Ha det!

2 kommentarer:

Micke P sa...

Hej!

Var i Lund ska du prata? Är det öppet för allmänheten?

Mvh, Micke

Lars D sa...

Hej Micke!
På en skola så det är bara för eleverna, tyvärr.
Men det kommer säkert fler tillfällen.
LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden