tisdag 16 september 2014

Turin 8


Det är tisdag och min kära pappa fyller år idag.
Grattis!

Jag befinner mig själv mellan en frukostbuffé med 5-6 olika croissanter och en italiensk pastalunch.
Helst hade jag tagit den i solen, på en uteservering.
Men det ser ut att bli regn likt förbannat.
Vi får se.

Matchdag betyder lite lugnare och morgonen behöver inte stressas med.
Jag svarar på mail, förbereder mig.
Är glad att jag köpte ett paraply inför kvällens match.

Var ska jag sitta ikväll tycker du?
Om jag sitter vid Juventus mål och förväntas ta bilder när MFF gör mål kan det sluta med att jag inte har många knäpp.
Sitter jag vid MFF,s mål får jag säkert fler bilder men missar OM, mff får en chans till mål.

Nu har "stockholmarna" börjat intressera sig för MFF också. Igår kom både Joel Marklund och Andreas Bardell.

Annars inget nytt direkt, vi hörs mer va?

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden