måndag 13 oktober 2014

Berit!

Mina kameror klibbar och krånglar efter Höllvikens Pommac som stänkte över mig.
Ratten till vänster går knappt att vrida på, det är som tuggummi.
Ingen vidare måndagskänsla alltså.
Helgen är förbi dock så jag kan ha lite kameravård med grejerna.

Micke Berg tipsar om den här filmen, så jag gör också det.
Går tyvärr inte att bädda in, för fotografen vill ha det så.

Ny vecka, nya mål.

Jag ser i kalendern att jag har tid på torsdag för vinterdäck.
Dubbat på torsdag alltså, känns lite tidigt kanske.
Tvätten hänger ju fortfarande ute.

Daniel Ekbladh tycks ha det fint på skolan i Århus och det gör mig glad.

Jag bockar av på listan.

Magnus Wennman släpper en bok, har en utställning och testar via Instagram en ny berättarteknik.
Han är kreativ.
Tyvärr tycker jag det blev lite rörigt kanske på just Instagram, i själva flödet alltså.
Men det är samlat väldigt fint här.
Kolla!

IDK ska gå filmkurs den här veckan i Kalmar och har redan hunnit med Långe Jan på södra Öland.
Jag tror jag räknar med en fågelfilm.
Förra året gick jag kursen och fick ur mig den här filmen.



Det kommer många nya filmidéer just nu och det känns skönt.
Huvudet är med mig liksom, nu gäller det bara att hitta tiden, att få det gjort.
Men jag myser lite till med tanken.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden