onsdag 22 oktober 2014

Madrid 4


Jag hinner ta mig en lång promenad på morgonen.
Sommaren är kvar här nere.

Jag blir glad att den franska bokhandelskedjan "fnac" som har en 4 våningar stor butik utanför mitt hotell ägnar en hel våning till serie.
Just serietidningen/magasinet är så mycket stort ute i Europa.
En hel våning alltså.

Jag läser det här inlägget av Expressens chefredaktör Thomas Mattsson.
Det är fint, men är det fortfarande aktuellt?

När jag är ute och reser med MFF får jag också äran att blogga på tidningens blogg.
Läs en grej jag skrev precis nu här.
Här kan du se det TV-inslag jag slet med att få hem igår. Klippt på gatan dessutom.
Thomas LePrince berättar också varför intervjun med Anton Tinnerholm låter så märklig.
Varför har inte EOS-1X ingen ingång för hörlurar?

Nu ska jag ner till supportertorget och kolla.

Ha det fint.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Thomas, varför låter det sådär?

sonny

Lars D sa...

Om micken har en för lik frekvens som en annan mick blir ljudet lite svajigt...
/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden