fredag 10 oktober 2014

Magnus Wennman

Foto: Daniel Nilsson

Jag ser att Daniel Nilsson också bloggar om Magnus Wennmans nya bok.
Därför lånar jag Daniels bilder av boken, hoppas det är okej Daniel?
Jag tycker liksom Daniel att det är viktigt att vara med och stötta bildjournalistiken.

Men nu till Magnus.
Jag mailade Magnus på magnus.wennman@aftonbladet.se och bara dagen efter hade jag boken hemma i postlådan.
Jag blir imponerad av Magnus driv, hans idé att ta bildjournalistiken ett steg längre.
Han gör det med det här projektet.
Idag ser jag att han publicerar en lång story på Instagram.
Nytt tänk, nya publiceringskanaler.
Det är imponerande att han hittar tiden, att han får det gjort.

Beställ en bok du också.
Bums!

Foto: Daniel Nilsson


Foto: Daniel Nilsson

2 kommentarer:

Daniel Nilsson sa...

Helt okej för min del, det där är ju ändå bara bilder på själva boken.
Själv hoppades jag det var OK för Magnus att jag fotograferade av boken?

//D.

Lars D sa...

Haha, ja det är sant.
Men det får du ta på dig:-)
/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden