fredag 3 oktober 2014

Fredagen den 3 oktober


Oj, vad roligt och så många mail och kommentarer på mitt inlägg från fotbollen.
Några tror att jag lämnade de där bilderna till tidningen.
Nej, men lugna er nu va känner jag.
Jag hade annat också men ville den här gången trycka på hur mycket som kan gå fel.

---------------------------------------------------------

På morgonen idag fick jag chansen att föreläsa på en skola i Lund, det var trevligt och en hel del frågor.
Inspirerande.

Jag lunchade med fin-fina Johan Bävman.

Jag ser att det gick riktigt bra för Magnus Wennman och hans vernissage på Fotografiska.
Det gör mig glad.

På kvällen igår ser jag den här dokumentären, gör det du också den är riktigt fin.

Nu börjar det trilla in mail ifrån fotofestivalen i Angkor, åk dit om du har chansen.

Ta dig gärna en titt här på Politikens fotosida och deras bilaga som kom med tidningen idag.
En hel bilaga om fotografi.
En gång om året. Fint så.

Zlatan fyller år idag.


Markus Rosenberg gör 2-0.

Markus Rosenberg i straffområdet.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden