onsdag 29 oktober 2014

Valencia 1


Efter några härliga dagar hemma hos fina Torbjörn Jakobsson och hans familj på solkusten är det nu Valencia som gäller.
Men vilken stad!
Så vackert och med en flod som byggts om till vandringsstråk och så har ju hemmasonen Santiago Calatrava (som också byggt Turning Torso i Malmö) fått leka av sig en hel del också.
Underbart!

Annars läser jag om Klas Ingesson
Har träffat honom många gånger, en reko man.

Ser också att detta är mitt hundrade inlägg för den här månaden, oktober 2014.
Nu väntar två månader till och sen är det nytt år.
Tiden går.

Imorgon kväll frågas Anders Hansson ut på Malmö museer.
Gå dit vet jag!

Läser om ett fotoprojekt i Norrlands inland. Kolla det du också här.

Nej, nu måste jag återgå till semestern.
Vi hörs mer.
Okej?

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden