fredag 8 maj 2015

Åter igen en fredag!

Det är fredag igen och jag är på väg på uppdrag norrut med en annan typ av utrustning, det ska bli väldigt spännande.
Visst, det är bara material men så "nytt" för mig också.
Inte det vanliga, därför denna plötsliga teknik-nördighet.

Annars ska jag se till att fixa ihop ett gig jag har på måndag också.
Det blir kul, även om just heldagar kräver en bättre planering än ett vanligt föredrag.
Ser fram emot.

Nästa helg har jag också blivit inbjuden till att föreläsa på en annan grej, ser också fram emot.
Mycket "gig" just nu men det passar fint.

Nej, nu sätter jag mig i bilen och kör norrut.
Vi hörs på plats.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Ah! En Fuji X100.

Har en själv och är riktigt nöjd (ryggen och sinnet med).

En fråga. Har du gjort några uppdrag/jobb eller planerar att göra det med den?

Lars D sa...

Hej Anonym

Jag har haft en x100 och har gjort jobb med den.
Detta är en X-pro1 men liknar den andra.
Funkar fint till uppdrag, inte så snabb kanske.
/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden