lördag 9 maj 2015

Tidaholm 3

Alltså, jag blir mer och mer ödmjuk inför det här med rörligt.
Satan så svårt det är, helt plötsligt framstår det ju som himla lätt att knäppa lite kort.
Okej, det går säkert att slarva lite mer med det rörliga (rent bildmässigt) men det är väldigt mycket som ska stämma in och ljudet och berättandet och det hela.

Kanske jobbar jag fel?
Troligen.

Jag kör på som om jag stillbildsplåtar och det kanske inte fungerar, jag vet inte.
En inslagsproducent och allt det där hade säkert varit fint.
Jag tänker på Maud Nycander. Hur gör hon?
Men det känns också väldigt roligt att jobba med det rörliga.
Utom när en liten klippbild kostar på tok för mycket pengar och jag inte ens får den.
(Återkommer till det).

Jag blir glad när jag ser att Jörgen Johansson fått ett stipendium för att driva vidare en film han jobbar med, läs mer här.

Nu ska jag emellan några pass här sätta mig och göra iordning till ett "gig" jag ska hålla på måndag.
Full fart!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden