onsdag 12 augusti 2015

Bilen, Maja och ett sädesfält


Men vilken dag det blev ändå.
Det gick i full fart och jag hann med att göra ett fotouppdag och filma en hel del också.
Ja, 115 klipp för att vara exakt.
Mycket att gå igenom, mycket att få ordning på.
Jag träffade Julia Lindemalm snabbt och jag fick tillbaka min kamera av Håkan Röjder.

På vägen hem såg jag Anders Deros med blixtar i ett sädesfält rätt nära mig där jag bor.
Det är en konstig dag på något sätt.
Jag har kalibrerat också.
Bra va?

Min helikopter spann som en katt i vinden idag.
Själv känner jag mig som en lejonhona som förbereder boet inför födseln av mina barn.
Sladdar och kalibrering, röjning och fix så kan jag snart komma till själva kärnan, vad det nu är.
Den sidan av mig, växer den med åldern?

Bilderna är från Italien, den mappen är också fixad med nu och kan läggas i Drobon.
Maja heter flickan här nere.
Fint så.


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden