torsdag 27 augusti 2015

Dagens kontor 27/8-2015


Okej, de här mobila kontoren kanske inte är optimala varje dag men de är väldigt vackra på sitt sätt.
Jag kan ju välja men att sitta och redigera bilder...nej jag vet inte.
Klippa film?
Ja, kanske vi får se.

Jag blickar ut över bron när jag vill åtminstone.
Det ska bli ösregn hela dagen idag och jag hoppas att det kommer snart.
Det blir et mysigt kontor då.

Facebook meddelar ju nu för tiden ven som fyller år varje dag.
Jag brukar kunna ha sånt i huvudet men jag ser att bara idag fyller Anette Nantell, Roger Borgelid, Stefan Hyttfors, Henrik Rosenqvist och Lina Sundahl Djerf år.
Grattis till er!

Jag ser också att min kollega Andreas Ekström skrivit om boken jag skrev om igår.
Du läser det här.

Ingen tycks ha saknat bengalerna i tisdagens match mellan MFF-Celtic.
Det var en form av stämning ändå så att säga.

Ha en fin dag!


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden