tisdag 25 augusti 2015

Stolen

Jag måste nog säga att jag verkligen är tillbaka i stolen vid skrivbordet den här veckan.
Efter Kalmar är det nya och många projekt som ska tas hand om.
Några möten, några snabba jobb och sådär håller veckan på.
En stor lämning som jag sitter och jobbar med i detta nu och tar en break ifrån.
Dricker te.


Här är Lina som jag träffade här på morgonen.
Vi slapp precis regnet, det var tur det.
Återkommer mer till just det jobbet senare.

Ikväll spelar Malmö FF fotboll mot Celtic och de måste vinna med 1 mål för att få samma typ av resa som förra hösten.
Men har de verkligen sådan tur två år på raken, är det rimligt?
Skottarna kan ju backa hem hela laget i backlinjen, eller "parkera bussen" som det så fint heter i de här sammanhangen.
Men, inget sportsnack nu, gå vidare människa.

Nästa vecka ska jag vara med i Fotosnack på Apelöga. 
Blir spännande det också. 
3/9 alltså.
Kom gärna.

Har letat (åhh ja, jag vet exakt var den är) upp min scanner.
Nästa vecka tror jag en större scanningsperiod börjar.
Veckans film är filmad (sedan tidigare) så det ska "bara" klippas.
Men det är mycket just nu.
Måste hitta ett flow i det.

Nu ska jag ta tag i mitt här och få det sista gjort, innan skolan är slut.
Vi hörs.


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden