lördag 1 augusti 2015

Veckans film 3/8-2015 (typ)

Jag är glad att så många såg min förra "veckans film" från Bilskroten i Ryd.
Dessutom var det några, har jag bevis på som åkte dit efter min publicering.
Nu är jag på väg in till en nätfri plats så jag måste lägga ut "veckans film" redan idag.

Jag fick i uppgift att göra en kort reklamfilm till ett Café i Malmö som satsar på gott kaffe.
De har investerat i en ny kaffemaskin och en ny barista och en ny leverantör.
När jag koller på Facebook har den redan setts 15000 gånger på deras sida.
Jag tycker det är riktigt bra för ett litet café i Malmö.
Roligt att få möjligheten att testa och lära mig mer om det här.
Se den du också, den är kort.

1 kommentar:

Unknown sa...

oerhört snyggt filmat!
dricker inte kaffe men jag får erkänna att filmen gjorde mig sugen! :D

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden