lördag 29 augusti 2015

Mötesdag


Men vilken toppendag det blev igår då!
Jag styrde bilen ner mot Trelleborg för ett möte där och det kändes fint.

Direkt vidare till nästa möte i Malmö som också kändes bra.

Kom hem och där låg tidningen Horisont i lådan.
Så bra jobbat Kalle Melander.
Igen.

Jag fick ytterligare en idé som jag nu jobbar med.
Hoppas den går att genomföra, då blir det skoj.
Jag återkommer till den såklart, bara några pusselbitar som ska fixas.

Åt lunch med fina Johan Bävman i torsdags och det är energi in att träffa honom.
Han har roliga grejer på gång han med. Han börjar med en resa till Spanien.
Bra.
Liksom Kalle, kanske de möts där på Ramlan utan att de vet om det.

Idag ska jag verkligen hinna upp till Landskrona fotofestival.

Instagram blir mindre kvadratisk. Det var väl på tiden ändå.

Men nu.
Pojkfotboll i solen.

Ha en fin lördag!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden