torsdag 20 augusti 2015

Kalmar 1


Jag är så himla glad att jag får ha de här workshop´sen tillsammans med Jonas Lindkvist.
Vi har anlänt till Kalmar och även om min utsikt är "sådär" så är jag glad.
Vi har strukturerat oss och varit ute och tittat på arenan inför lördagen.
Snart middag tillsammans.
Fint så.

Jag har bott rätt mycket på hotell och det får vi nog säga att min vapendragare Jonas också har gjort.
Men vi har aldrig bott på ett hotell där det finns fyra hantlar i varje rum.
Men det är smart.
Lätt att få till lite bicepsträning på morgonen.

Vi har ett fint gäng som kommer under morgondagen och sen är det full fart i helgen.
Det blir himla roligt som sagt.
En slags plats för fotografiet.
Vi har redan hunnit avverka mycket av den mediakris och förändring vi går igenom.
Det är deppigt att se och läskigt med för den delen.
Men låt oss se solen istället.
Den skiner fint och vi har konstaterat att arenan är grym för fotografering.

Lite hantlar nu och sen är det en kalldusch och sen middag.
Nu kör vi.


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden