onsdag 26 augusti 2015

Östen


Idag kommer nummer 5 av Lyckligt Lottad från tryckeriet och den ska delas ut i våra tidningsställ.
Bilden ovan har vi som omslag i det här numret.
Det är fint att få dela ut tidningarna själv och fylla på snyggt i tidningsställen.
Idag ska jag dock ta med mig handskar, man blir väldigt svart om fingrarna.

Jag förvånas alltid av den "febriga miljön" i ett pressrum innan match.
Det är sjukt och skönt att istället gå ut vid själva planen och titta på läktaren.
Kanske är där någon man känner som vinkar glatt.

Vetlanda-Posten skriver om boken "Klickokratin" som jag tycker du kan läsa lite om.
Här gör du det.

Magnus Laupa höll ett fint tal på Torbjörn Anderssons begravning.

VG i Norge hade egen fotograf på matchen igår. 
Sydsvenskan hade det inte.

Östen har förresten namnsdag idag, därför rubriken till det här inlägget.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden