måndag 10 augusti 2015

Dagens kontor (Lars-dagen)


Då är det måndag igen och nu kör jag igång på riktigt igen.
Sommaren har inte varit som vanligt med hel ledighet utan rätt upphackad med olika projekt.
Kul men nytt som sagt.
Nu gäller det att lägga upp nya planer för hösten och komma igång ordentligt.
Dagens kontor ser ut såhär.

Lars har namnsdag idag, bara en sådan sak.

Nästa vecka har jag och Jonas Lindkvist vår workshop i Kalmar, det blir spännande.
Lite planering och fix inför den.
Idag hade Sydsvenskan ett mål publicerat (inte jubel tack och lov).
Foto: Peter Frennesson
Tack.

Nu ska jag köra igång här och fokusera på andra saker.
Inte blogg, inte sociala medier.

3 kommentarer:

Ingvar Andersson sa...

Grattis på namnsdagen!
Och en undring? ...var står kaffeautomaten????
undrar Ingvar

Lars D sa...

Tack så mycket Ingvar!
Jag dricker ju inte kaffe så just det är inga problem.
Men jag har fina termosar hemma om jag skulle vilja:-)
/LarsD

Ian Matt sa...

Coffee with little Lars, lovely morning. I suspect that you were about seven years old then. Long before you were thinking on "Sydsvenskan".
And I suspect that you are sitting on the exact same place where the great photographer Ian Matt had been sitting. On top of the "Arlov Mountains", we called the place. haha..
The view has not changed much. There I took a great picture called "Wuthering Heights". It was much more Nature and trees at this time. And probably less fencing.
Sincerely
Ian

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden