torsdag 16 juli 2009

Benmärgsprov


Jag får beskedet om min lilla kompis T, via hennes blogg.

Hurra, benmärgsprovet idag visade att det finns väldigt lite cancerceller kvar!! Behandlingen funkar! Lycka!
Men det är klart att även jag blir glad och det liksom rycker i ögonen på ett märkligt sätt. Det bubblar liksom.

Men hur bildsätter jag detta? Jag tar in en bild på mig själv där jag sitter på mitt hotellrum i Moldavien.
Jag hade med mig några burkar ravioli och värmde upp det på mitt tangiakök.
Det var några timmar kvar till match och alla andra journalister var hungriga som bara den.
Jag däremot, var mätt och glad.
Såsom nu med detta beskedet.

Kämpa på T, du fixar det, jag vet det.

1 kommentar:

Malin sa...

Mycket bra bildsättning tycker jag, lite lycka mitt i all pest. Tack för din pepping Lasse, Thea känner det i luften. Kram Malin

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden