tisdag 28 juli 2009

Skakningar är ingen bra känsla


Nej, det blev inget trav för mig ikväll. För många samtal i telefonen och för mycket negativ energi gjorde att jag gav upp.
Jag stod där vid startbilen och skulle börja jobba men jag pallade inte.
Det blev för mycket så jag körde hem och tömde pantburkar och dammsög bilen.
Fan kändes det som, jag hade laddat ett tag för det. Ville förbättra mitt reportage om trav.
Se början av reportaget här.
Nu surfar jag och du kan kolla E.Jason Wambsgans bilder från Afghanistan här.
I morgon är det onsdag.

2 kommentarer:

johan sa...

Ibland blir det för mycket och det det är okej att bli less. Det händer oss alla, senast veckan innan semestern gick jag rakt ut från ett möte, blev så bara så jevla trött. Folk förstår, konstigt nog. Onsdag låter som en bättre dag. Fortsätt fortsätta!

Anonym sa...

Tänk fredag.

/M.

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden