torsdag 23 juli 2009

Fågelkvitter


Igår fixade jag ett konto på twitter. Nu avslutade jag det.
Jag har fullt upp med den här bloggen och dessutom är det ju typ samma sak.
Nej, twitter är microblogg men ändå. Här kan jag ju skriva både kort och långt.
Som jag vill, jag har testat nu men håller mig till detta. Facebooken ryker på fredag.
Inte min grej tyvärr. Tigerkaka liksom, nej jag vet inte.
Idag lunch med Jonas och jag tror det var typ 15 år sen vi sågs.
Ska bli roligt. Han jobbar som fotograf i NY och det var där vi träffades.
Idag får han berätta mer.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hann du göra bögtestet?
/M

Lars D sa...

Haha, ja det gjorde jag faktiskt.
Såhär stod det:

Dareberg använder sig inte av klichéartade ord.
Det gillar vi.
Ses på Pride!


2 inlägg han jag med.

anna sa...

så länge du inte slutar med bloggen är jag nöjd.

tack förresten, för alla grymma tips och bilder och korta små inlägg, jag gillart som de säger här i östergötland!

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden