fredag 5 februari 2010

Berätta hur du gör


Håkan och Hussein med helt ny inställning i kameran.
Idag på fredagsbönen grottade vi ner oss i våra kameror.
Det är bara två fotografer som läst bruksanvisningen noga och idag visade en av dom, Håkan alla inställningar.
Han gjorde det genom att filma sin ena kamera genom projektorn och så gick vi igenom allt steg för steg.
Frennesson är också en sån kille som kan alla inställningar och han fyllde i kunskap hela tiden.
Mest satt han dock i chock av att så många kunde så lite.
Ja men va fan, det är lite så vi jobbar...

Linda med ny inställning i kameran.
Nu kan vi alla som var på plats så mycket mer och jag fick ställa om många grejer i min också.
Skönt, nu är det gjort och man kan tydligen hitta genvägar och ha olika inställningar under C1, C2 och C3 men det där visste du redan va?
Suck.

Emma med ny inställning i kameran.
Nu är det helg och jag önskar dig en god sådan, jag är tillbaka redan i morgon kan jag lova.

3 kommentarer:

Mark sa...

Men ni kan ändå fotografera ser jag i Årets Bilds nomineringslista. Grattis till ett så bra gäng!

/Mark från USA

Anonym sa...

Har du några bra tips på inställningar som man kan göra på en 5d mark II kamera

Lars D sa...

Hej Mark.
Tack, jo vi är med på listan och nu kan vi mer om inställningarna också.

Hej Anonym
Jag har massor som jag fick i fredags av Röjder.
Men jag vet inte hur jag lättast ska förmedla dom till dig.


/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden