söndag 28 februari 2010

Sista OS dagen

Idag är det OS sista dag och jag kan riktigt känna känslan av att packa ihop skåpet och få vila.
Äta en riktig middag med sina kollegor. Dricka några drinkar. Sova och sortera och packa.
Härlig känsla.
Du har hängt med dom som är där va?
Vår man har twittrat här och bloggat här.
Jonas Lindkvist har gjort en egen sida (det var på tiden) som du hittar här.
Bildbyrån killarna hittar du här, här och här.
Aftonbladets Bardell har du och gör fortfarande såklart här.

Foto: Jonas Lindkvist/DN

Här kan du se Tobbes avslutningsspel.
Du har ju också kunnat följa Tobbe via VK,s blogg här

Foto: Torbjörn Jakobsson/VK

Här ligger Hussein och vilar sig. Jag känner igen det. Det gäller att ta vara på varje sekund.
Se ett bildspel från Husseins skridskoreportage här.


Nästa gång i London hoppas jag att jag är tillbaka i OS världen.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden