tisdag 31 augusti 2010

Gig



Idag så lossnade det lite på "gigfronten". Kul.
Vi får se hur mycket som går i lås till sist.
2 dagar i Norge en gång och 1 dag en annan.
1 dag i Östergötland och 2 dagar i Stockholm.
Vi jobbar vidare och ser vart det landar, kul åtminstone.
Som jag skrev förut är ju ÅB boken nominerad till Årets designpris.
Det är också Sydsvenskan så gå in och rösta bums här.
I morgon är det onsdag, jag hoppar in och tar ett jobb. Nej, det är inte dans den här gången, det är en annan installation av något slag.
Ingen bild? Nej, jag hittar ingen. Okej, jag tar en som ligger i den där jobbiga "Ta tag i NU" mappen.
Från skolavslutningen med Sofia och du ser ett helt bildspel här.
Känns som länge sen, nu är det ju mer höst än sommar så att säga eller som den där gamle mannen sa även om det nu är omvänt:
"Nu har vi två vintrar och en sommar framför oss"

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden