fredag 27 augusti 2010

Johanna



En för mig "ny" fotograf heter Johanna Syren. Jag hittade henne via en blogg via en blogg. Ja, du vet.
Här hittar du hennes blogg. Bra grejer. Hon var också med teatergruppen Glada Hudik i New York och det är den filmen du ser ovan. Malmö har också en liknande teater som heter Mooms och 2006 så var jag med dom på resa till Slovenien och Italien.
När jag tänker på det blir jag glad i själen och när jag idag hälsar på känner jag mig alltid väldigt välkommen.
Så härligt. Se mina bilder från min resa här men framför allt, lyssna vad grundaren Kjell säger.

p.s Det är från glada Hudik "Ica-Jerry" kommer.

2 kommentarer:

Johanna S sa...

Nämen! Kolla där så kul.
Ska genast kolla upp Mooms.

Johanna S sa...

Nämen! Kolla där så kul.
Ska genast kolla in Mooms.

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden