måndag 23 augusti 2010

Måndag igen!



Nej men tror du inte det redan är måndag och ny vecka igen. Härligt!
Mycket skoj på gång känns det som.
Idag ska jag fotografera hela dagen i stort sett, bara lite fix här på morgonen och sen sticker jag.
Det blir såklart väldigt roligt att få hålla i grejerna igen.
I morgon tisdag är jag och några fotografer på Malmöfestivalen mellan 14-16 och precis innan mellan 13-14 ska jag sitta i en jury för en fototävling. Vi har bilder hängandes i Sydsvenskans tält. Kom gärna dit om du har vägarna förbi.
På torsdag skulle vi ha haft styrelsemöte i PFK södra men jag tror vi får ställa in det den här veckan tyvärr.
Sen är det fredag och det är Kalle som håller i fredagsbönen. Apropå Kalle har han senaste dagarna jobbat som en bäver.
Det är ju festival i stan och det har han tagit sig an på ett mycket fint sätt. Nu njuter han välförtjänt ledigt.
Här är lite av det han gjort i dagens tidning. Kolla också in hans bildspel här och det gör du bums va.
Välkommen till en ny underbar vecka!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden