torsdag 26 augusti 2010

Skynda


Foto: Johan Bävman

Torsdag kväll. Jag sitter och går igenom datorn och bland mailen hittar jag några brobilder till.
Vill du se?
Är du kollega och inte har din bild med här så har det inget med inget att göra.
Din bild finns inte i min mailbox helt enkelt, inget unik urval alltså. Vill du se mer så har du sista chansen i morgon under Malmöfestivalen men jag är rädd att dom kan ha blåst ner.
Egentligen ska jag "tagga" eller "jacka" mina bilder från ett jobb jag gjorde i måndags.
Jo, jag lovar det ska göras ikväll, det måste det och så gör jag vid dom i morgon på jobbet.
Här kommer några kollegors bild av Öresundsbron.


Foto: Peter Frennesson

Foto: Anna Bank

Foto: Ingemar D Kristiansen

Foto: Henrik Rosenqvist

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden